açık koyu şurda şöyle devam:

  • özdeşleşmeler - çocukken masal, çizgi roman/filim kahramanlarıyla özdeşleşiriz. sonra sonra hikâye, sinema kahramanlarıyla, tv şöhretleriyle, şarkıcılarla, sporcularla v n...
    2 hafta önce

16 Kasım 2010 Salı

tebrik kartı

öldürüyor, işkence ediyor, bekletiyor, aşağılıyor, emeğimi çalıyor, incitiyor, sürüyor, ailemi perişan ediyor, çocuklarımı zehirliyor, doğal ortamlarımı tahrip ediyor sonra bayram ilan ediyorsun... n'oluyor?.. bayramda küsler barışır a!... hadi hadi! bana küsme, diyorsun... gel! elimi öp, diyorsun...

senin benim üzerinde emeğin yok efendi... amma benim üzerimden tasarrufun var... sen bütün emeğini yerini korumak için sarfediyorsun... günde iki kez televizyonda, birilerine bir şey anlatırken görüntüleniyorsun... her gün manşetlerdesin... herkes seni konuşuyor... uluslararası iş-birlikçilerin sana madalya takıyor... en sevdiğim filmlerin arasına giren reklamlar gibisin... kendini durmaksızın bize pazarlıyorsun... almıyorum! rafta kal...

bayram adı altında sunduğun rüşveti de almayacağım... ve ben de bunu fırsata dönüştürecem... daha çok okuycam, daha çok yazacam... dik, dimdik fikirlerin izinde olacam... kurban yerine, senin pazarlama yöntemlerinle ilişkimi nasıl keserim? işte bunun izini sürecem...

1 yorum:

TURGAY dedi ki...

ilk ve orta okulda derebeylerinin şatolarını toplarla yıkıldığını anlatıyorlardı ve feodalizmin yıkılışı zihinlerimize böyle sokuluyorlardı...feodalizm yıkılmadı ne yazık ki...orada ateş eden toplar bir süstü . yüksek egolu acımasız yönetenler o topları kalelerimiz halkımızdır diyip oluşturdukları devlet alegorisinin içinden bize sokuyorlar...